Regulamin

Regulamin sklepu

Wstęp

  1. Bad Idea z siedzibą w Zielonej Górze: ul. Ruczajowa 1C/2, 65-153 Zielona Góra,  REGON: 363118884, NIP: 973-089-08-09 umożliwia zakup towarów pod adresem www.badbag.pl
  2. Regulamin określa zasady kupowania produktów w sklepie internetowym.

 

Zasady korzystania ze sklepu www.badbag.pl zwany dalej sklepem.

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między użytkownikiem korzystającym ze sklepu - Klientem, a Bad Idea - Sklepem.
  2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez przekazanie Klientowi dowodu zakupu (rachunek) wraz z dostarczonymi produktami.
  3. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  4. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym oraz jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu bądź za pomocą poczty elektronicznej na adres sklep@badbag.pl lub telefonicznie przez numer 693833012.
  5. Zamówienia za pomocą poczty elektronicznej oraz przez stronę sklepu można składać 24h na dobę, zamówienia telefoniczne będą przyjmowane do godziny 16:00.
  6. Realizowanie zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie jest realizowane do 5 dni roboczych. Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia liczymy od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
  7.  Klient ma prawo składać zamówienie bez konieczności rejestrowania swoich danych na stronie internetowej ( bez konieczności logowania się )
  8. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty sklepu, wyboru ich rozmiarów oraz ilości, następnie dodać je do torby.
  9. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wymaganych danych teleadresowych koniecznych do realizacji zamówienia.
  10. Do momentu zatwierdzenia zamówienia przyciskiem „Potwierdzam zakup”, użytkownik ma możliwość dokonywania modyfikacji w zamówieniu oraz w danych do wysyłki.
  11. Zatwierdzenie przyciskiem „Potwierdzam zakup” spowoduje przeniesienie na stronę podsumowującą zamówienie z informacją w jaki sposób należy opłacić zamówienie.
  12. Po opłaceniu zamówienia przy pomocy wybranej metody płatności (więcej o opcjach płatności w części  Płatności) i zaksięgowaniu wpłaty na koncie, Klient otrzyma potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą mailową na wskazany przez niego adres mailowy. Będzie ono zawierało informacje dotyczące szczegółów zamówienia, wybranego rodzaju dostawy oraz danych wysyłkowych.
  13. W przypadku opłacenia należności i braku potwierdzenia prosimy o kontakt ze sklepem: sklep@badbag.pl.
  14. Po otrzymaniu potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.

 

Dostawa i odbiór

  1. Produkty są dostarczone pod wskazany adres na terenie Polski firmą kurierską InPost lub za pomocą Poczty Polskiej. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia oraz są stałe. Przewidywany czas dostawy przesyłki kurierskiej to 1 dzień roboczy liczony od dnia nadaniu przesyłki. Produkty wysyłane przez Pocztę Polską (paczka 48) dostarczane są na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w terminie do 2 dni roboczych.
  2. Koszty przesyłki zakupionych Towarów ponosi Klient.
  3. Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu (rachunek).

 

Płatności

  1. Ceny produktów w sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają VAT.
  2. Klient płaci za zamówione produkty za pomocą przelewu bankowego, za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym: Płatności Shoper, płatności przy odbiorze towaru (pobranie) bądź bezpośrednio na konto firmowe sklepu (Idea Bank: 04 1950 0001 2006 7195 4835 0001). Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar, zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu bądź podmiotu pośredniczącego w transakcji (serwisu Płatności Shoper).
  3. Dostępne formy płatności:
    - Przelew tradycyjny na konto,
    - Pobranie - płatność przy odbiorze towaru,
    - Płatności elektroniczne Shoper,
    - Karty płatnicze:

    * Visa
    * Visa Electron
    * MasterCard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

Reklamacje i zwroty

  1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe
  2. W przypadku gdy zamówiony towar będzie posiadał wadę o charakterze niezgodności towaru z umową, reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz rachunkiem, na adres:

            Bad Idea

            ul. Ruczajowa 1c/2

            65-153 Zielona Góra

z dopiskiem: „Reklamacja”. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe, zwróci pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami najtańszej możliwej formy wysyłki.  W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  1. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią na temat odmowy reklamacji. Koszty wysyłki towaru w takim przypadku są bezzwrotne.
  2. Klient przy dostawie produktów zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.
  3. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru w formie pisemnej na adres mailowy sklep@badbag.pl lub na adres sklepu „Bad Idea, ul. Ruczajowa1c/2, 65-153 Zielona Góra” i odesłać towar do sklepu na adres „„Bad Idea, ul. Ruczajowa1c/2, 65-153 Zielona Góra”, z dopiskiem: „Zwrot”. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym - nienoszącym śladów użytkowania i w opakowaniu firmowym – wraz z dowodem zakupu (rachunek). Koszty odesłania towaru do sklepu nie podlegają zwrotowi.
  4. Zwrot pieniędzy za odesłany towar zostanie nadany na podany przez Klienta numer konta w ciągu od 3 do maksymalnie 14 dni od dostarczenia zwrotu towaru. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia.
  5. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
  6. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

Pozostałe

 

  1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez sklep internetowy w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym www.badbag.pl i działań marketingowych Bad Bag (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
  2. Do umowy sprzedaży produktów w sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl